JULAFTON

Så var det julafton då.
Dagen började med att jag vaknade
och sedan öppna mitt paket som stod bredvid
min dörr. (den fick inte plats i strumpan, hähä)
Blev en paradis-ask, mums! (:
Sedan drack jag varm choklad med grädde
och åt en skinkmacka. (:

Vi tittade på gamla videos från när Mattias var liten,
och guuud så jag skratta!
Hahahah, Fredde kom jämt med så härliga kommentarer! :D

Sedan klädde vi på oss och så gick vi ut
och åkte pulka tillsammans med Maud, Peter, Linus och Alex.

Nej, nu får ni njuta genom att titta på bilder!


dagens outfit, hähä


omg, nu ska det åkas pulka!


Mattias åker snowracer o Molly springer efter


haha, jag råka krascha i Alex snowracer :o (a)


Jag putta ner Fredde i snön ;)


BUSIGT! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0