JULAVSLUTNING

Idag hade vi julavslutning!
Fast först åkte vi till skolan och gjorde ingenting i typ 2 h :p haha.
Sen drog vi till lokalen där vi skulle ha vår jullunch.
Min klass stod för att bära fram bord, stolar och duka.
Tvåorna skulle hålla med maten och treorna skulle hålla för underhållningen.
Lunchen var faktiskt ganska trevlig. :)
Tänke visa dagen med "lite" bilder! ;)


Anton, Frida & Kajsa i lilla datorrummet.


JP har precis lämnat sina grejor i mitt skåp. ;)


JP tittar på vädret ;) haha.


Anton.


Åsa. :)


Frida o JP på väg till bussen. ;)


Jag och Kajsa på väg till bussen. :)


Kajsa dukar ;D



Frida, Kajsa o Eric softar. :p


Johanna B-L. :)


Terese, Chamai, Carro. :)


Sofie och Jenny. :)


Anton (min "dejt" haha)


Milton och Åsa. :)


Jag och Söron. :)


Linus och jag. :)


rätt loite godis, ja0! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0