JULFIX

Tja! :)
Imorse när jag vaknade gick jag upp
och började slå in julklappar direkt :p
Haha, vet inte varför, men blev så sugen på de.. x)
Eller, jag ville att de skulle bli klart så jag slipper tänka på de. :p

När jag slagit in alla julklappar
så dammsög jag hela uppevåningen,
förutom Freddes rum
och sedan blockade jag lite på mitt rum.
Jag fixa lite med alla mina halsband och sånt. ;)

När jag var klar med det så städade jag
och Mattias badrummet uppe!
Mattias höll på med toan
och jag gjorde rent handfatet och så. ;p Haha.

Annars så har jag just ätit frukost/middag
och ska nog gå och klä på mig vanliga kläder snart! x)

HADE BÄST!

tog bilden igår, men har lika söt frisyr idag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0