shopparN

Igår åkte jag med Linnéa till Uppsala för att shoppa lite. :)
Hon sov hos mig sön till mån, och det var ju mys. :)
I uppsala gick vi runt på stan och så.
Efter ett tag kom Linnéa kompis samt hans kompis
och så gick vi lite med dom.
Haha, jag var ganska dryg mot dom,
men sånt är ju lite sköj.. :D hihi.
Vi åt även middag på burger king.;)
MMMMMHMHMH, burger king!!! <3 hähä.
Och så här söta var vi:



Idag åkte jag med AK, AJ o JP till Norrtälje. ;)
Linnéa försov sig så hon åkte inte med,
den lilla gayen! ;)
Haha, men vi hade skoj ändå!
Vi började med lite skoshopping,
både jag och JP hittade ett par skor var! :D
Sedan gick vi vidare och köpte massa presenter till Sofie
som snart fyller år. :D
Sedan fikade vi, väldigt trevligt!
Hahah, tror vi pratade ganska högt,
mend det kom liksom på när vi precis skulle gå,
för då blev det väldigt tyst
och alla andra satt typ och viskade.. :o
Hahah. Men vet inte om dom hade hört nåt,
men jag tror nästan de!
Jaja, hoppsa dom gillade när
AK berättade om Tony och hans familj,
när vi snacka om Elin Grönlund och
sånna roliga samtalsämnen!

Finland en vecka... Men då.. Då måste du ju bajsa!! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0