AK, SKOLA, SHOPPIIIING

Hej :)
Igår innan träningen kom AK hem till mig :) Vi tittade igenom min skolkatalog, och gjorde en "snygglista". Haha, vi skrev upp de killar som var snygga.. ;) Haha :D Och sen så tog vi lite kort. ;)
(klicka på bilden så blir den större, smartass!)
   ¨

Men idag då..
Har gått i skolan och lärt mig jääääättemycket! :) Haha, jag och JP har varit så himla dryga idag! :D Eller, vi har  varit glada? :D Haha, eller vad man nu ska säga.. :p Vi.. har.. retat andra :D xD Åh, vi är så jävla bra! :D hahah.
Seriöst, jag har nog skrattat enda sedan jag såg JP imorse. x) Haha Carro sa iaf "Vad glada ni är idag, ni har ju skrattat sen ni kom in i klassrummet första lektionen!" Och ja, det stämmer. ;p
Btw så har vi hittat på nya smeknamn till Johanna L och Therese! xD Hahaha :D

Men efter skolan gick jag och Johanna L till stan.. :) Jag skulle titta efter en vinterjacka. :) And guess what, I found one! :o :D Haha, en.. svart :p från intersport, najsnajs! ^^ Jag har även köpt ett par jeansleggings. :p


Nej, det var inte den jackan jag köpte :p
Tror det där är inne på Lindex.. ;D
Haha, Johanna syns lite med, GRRR ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0