ÄR I SKOLAN (SOM VANLIGT DÅ..)

Hejhej alla söta! (dom fula kan dra!!!1)
Haha, körde lite JP-stil där jag.. ;)

Nej men sitter i skolan nu jag. :p Dock är skoldagen över, sköööönt!

Hade ju som sagt Islandprov idag. Usch säger jag bara. Det var grymt jobbigt!

Vi fick ett papper där det stod frågor på både bak- och framsida. Skönt tänkt vi, då är det ju inte så mycket. Vi, eller iaf jag, trodde att det skulle vara kanske 4-5 sidor eller nåt. :o Haha, men när man väl satte igång med provet så.. Usch säger jag bara! Det var ju huuur mycket som helst att skriva ibland! :o Haha, jag satt nästan två timmar och bara skrev. Nej, det var inge kul. :p

Juste, jag fick reda på svenskan att jag fick MVG på svenskprovet! :D Är fett glad! :D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0