ÄT SKOOL

Chachaaaa!
Sitter i skolan nu, första lektionen börjar halv tio. Eller, vi har inga lektioner idag, vi ska bara få feedback på vårt temaarbete och ha mentorstid tror jag. :p Så hoppas vi kan sluta runt tolv! :) (y)

JP, Sjöa, jag och Elin har diskuterat att man inte ska döma människor efter utseendet. Det hela började med att vi pratade om Emo-Emil, och jag sa att han var fett ful, och JP sa att man inte ska döma nån efter utseendet.. Haha, och sen så sa jag att en tjej var fett ful och då kommer Elin och säger: "haha, men ni sa ju just att man inte ska döma nån efter utseentet!" Men grejen är den att när vi gick in på kissies.se så typ lacka Elin på henne och sa bla. åååh, du är så ful och skabb och sånt till en bild på Kissie. :p

Hur var det nu då Elin.. Man skulle ju inte döma nån efter utseendet..? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0