HEJ SKOLA

Shululuuuu!
Idag var det skola igen..
Var faktiskt kul att träffa klassen igen,
och vi har inte haft så jobbig dag. (y)
Först hade vi idrott, och så körde vi en
friskis och svettis uppvärmning.
Haha, jag suger verkligen på att göra
saker med både armarna och benen samtidigt!
Haha, efter det hade vi lite springing och så,
sen lite styrka.
Efter det körde vi badminton,
och det enda jag tänka på var hur det var i Central,
med min gamla klass.
Vi kunde va så oseriösa,
typ göra nåt snyggt move innan vi slog tillbollen,
eller så kunde vi köra sittandes,
ja, vi kunde göra massa konsiga saker.
Men kul hade vi.
Visst, jag hade kul nu också,
men det var liksom inte samma sak. :p

Jaja, sen har vi haft matte,
och de två sista timmarna hade vi SH och Geografi,
men eftersom vi har samma lärare i båda ämnena,
så burkar vi kunna byta tider och sånt,
så idag blev det bara samhäll.
Då tittade vi på nån film om amerikans sjukvård.
Typ hur folk kan bli riktigt lurade av sina försäkrningar
och sånt.. Väldigt.. Intressant. :p


Efter skolan gick jag och JP till ica,
och efter det satte vi oss i väntsalen,
och nån halvtimme senare satt vi på bussen hem.

Jag har ätit middag och dammsugit mitt rum.
Nu tänkte jag chilla framför datan ett tag. :)
Får en massa söta bilder från Johanna,
får se vart dom kommer hamna sen.. ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0