PICS

Tjäe!
Sitter just nu och mumsar på två rostade mackor tillsammans med en kopp te. :)
Har ju varit och tränat idag, så är nyduschad och fräsch. ;) Haha.

Nej men jag tänkte faktiskt ta och lägga in några bilder som jag tog i skolan idag, bara för att jag inte orkar berätta om dagen. ;) Det har ju inte hänt nåt speciellt dirket heller så. :p
Klicka på bilderna för att dom ska bli större! ;)
Och jag vet, kvaliten är skitbra (y)
Haha, tog ju med min mobilkamera. MEN MEN, man får ta det man har. ;)
Fast den näst sista bilden är tagen med Sofies tfn. ^^


Jenny och Caroline. :)


Terese (a.k.a pucko-terese :D hahah)
och en suddig Jenny i bakgrunden. ^^


Kajsa :D och Frida & Terese i bakgrunden. ;)


Hahah, vi fick bordsplacering på spanskan! :o
Och jag vet, mitt namn ser helt sär ut :s :o xD



Sofie jobbar flitigt efter skolans slut. ;)


Medan jag hade det väldigt roligt.. :p

Har även en film jag tänker ladda upp,
men det gör jag imorgon, för nu ska jag
gå och krypa ner i sängen och titta på DH. :D

hade bra,
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0