TRIP TO DA HUVUDSTAD

Hej! :)
Idag åkte jag och Linn in till Stockholm för att shoppa. :)
Jag hade mycket trevligt! Vi gick runt och strosade i affärer, åt lunch och strosade runt på drottninggatan. :p
Vi var även inne i gallerian en stund. ;p
Haha, undra hur många gånger vi var inne på Ur & Penn och JC? (och hur många olika!) :o Haha, många iaf!
Men nu ska jag lägga in lite bilder som får visa vad vi gjort idag! ;) Haha.


hihi, snygga skor va?! ;) speciellt min!
Linns var ju iaf lite tuff..
(Linn till vänster och jag till höger ;p)


Jag och älsklingen <3


Linn och hennes älskling :)


RAAAWR!


Haha, btw. Jag tycker fett synd om AK som typ är magsjuk! :o :s
Skönt att jag inte har träffat dig på ett bra tag ;o (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0