vakna, skola, äta, plugga, sova = MITT LIV.

Tänkte börja med att svara Carro: Ja, tror han vann 70 kr ;)
Och mamma: JAG VET! :D

Haha. :p
Men.. HEJ FOLKET! :)
Hoppas ni haft en bra dag!
Haha, min dag har varit ganska.. som vanligt.
Fast vi var ute och skogsmullade på geografin. :p
Vi gick upp på ett berg bakom skolan och skulle
titta på typ.. Berg. Åh, jag kommer inte ihåg vad
vi skulle titta efter.. Eller jag vet, men jag vet inte
vad det heter. ;p Haha. Jaja..
Var inte den bästa dagen att ha leggings och "finskor".. :p
Annars så hade vi redovisning på geografin.
Jag redovisade om Vulkaner och Jordens historia.
Gick faktiskt ganska bra för mig. :) Fick bra kritik och så med. (y)

Vi fick sluta tidigare idag med, skööönt! :)
Kom hem till strax efter fem och då åt jag middag.
Åt en bit från pappas amerikanska pizza som han åt igår,
och ja.. Det var ju rätt lite ost på den pizzan! :o Helt sjukt,
det var typ ost med pizzadeg.. :p Och lite tomat och sånt med då.. ;p

Jag har gått igenom det vi har jobbat med på svenskan,
för imorgon har vi svenskprov. Jag hoppas det går bra!
Vi har även tema redovisning, och jag ska gå igenom det
nu ikväll. Så, det är väl vad jag kommer att syssla med.
Plugga.. YEY! :) (y) fuuuuun!


en sån där lagom charmig bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0