:)

Jag hade en jättekonstig dröm inatt. Jag tänker inte försöka förklara den, haha jag vet inte hur jag ska skriva. :p Men jag har kommit fram till att jag har tittat liiite för mycket på disney channel.. ;)
Jag blev iaf väckt sen, av mina småbrorsor som spelade innebandy i hallen utanför mitt rum. lovley!..
Haha, men klockan var ganska mycket, så det gjorde inte sådär jättemycket. :p
Jag har bara varit hemma och segat idag, har tittat på tv, städat lite i min garderob och duschat.
När jag stod i duschen idag så blev det strömavbrott! Men som tur var var jag klar, så det var bara att gå ut. Jag tror nästan att Gud tyckte att jag hade stått där för länge.. ;) Iaf, sen fixade pappa så att strömmen kom tillbaka, och då började jag föna håret. Men då blev det strömavrott igen! :o Haha, fett drygt. :p Men pappa fixade det också. ;)

Ikväll ska jag hem till AJ och sova där, för imorgon ska vi till Stockholm och shoppa :D

Juste, jag tänkte lägga in några bilder från när vi kidnappade Johanna i lördags. Det blev bara några stycken, för min kamera gick sönder :s Men dagen efter funkade den igen.. Fast, batteriet är helt.. Fucked up :s Haha, jag vet inte riktigt hur länge den kommer att hålla :s Haha, men iaf.. Här får ni några bilder ;)

Kommentarer
Postat av: JP

Mohaha, jag har lagt upp bilder från i Onsdags :p

2009-10-27 @ 13:32:01
URL: http://jpisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0