HELGEN

Halloj!
Tänkte skriva lite om helgen. :)

I fredags åkte jag hem till AK och sov där,
mysigt att träffas! :)

I lördags åkte vi strax efter åtta.
Vi plockade upp Madde vid Unungehöjden.
Hon var riktigt nervös ha hon. ;) Haha.
Men det hade vi märkt redan på fredagskvällen. ;)
På lördagen hade vi träning, lunch, vila, idrottspsykologi,
träning, middag, teori/titta på Sverige - Danmark.
Men ljudet funkade inte, så vi lyssnade på radion,
och radion var typ 3 sek före bilden, helt sämst! :o
I halvlek gick jag, AK, Madde, Petra och Frida
tillbaka till vårat rum och låg och slappa där,
tills dom andra kom tillbaka.
Det var runt 20 sängar i rummet,
20 stycken hårda, rangliga våningssängar. Naajs (y)..

Söndag då.
Vi blev väckta kvart i åtta, och då var det frukost.
Efter frukosten packa vi ihop och så lite.
Haha, jag och AK pratade även med nån Ponthe
i Petras telefon, haha. :)
Sedan hade vi träning. Jag var riktigt stel i högra
sidan av ryggen, och även den armen.
Inte så kul. Den här träningen körde vi höga bollar,
och på slutet stod jag i mål när laget spelade match.
Sedan duschade vi och åt lunch. Efter lunch städade vi,
och sedan tittade vi på när 93:orna spelade mot Rimbo.
Det var riktigt kallt att sitta där och titta. :p
Jaja, sen var det väl avslut och så, sen åkte jag med AK hem till Skebo.
Där kom mamma och hämta mig. När jag kom hem åt jag middag,
delde en pizza med mamma, sen åkte jag på match.
Det var bortamatch, och när vi kom fram sa dom att den
var försenad ungefär 20 min. SEEGT!
Men matchen gick väl ganska bra. :)
Vi vann med 2-0! :D
Haha, och jag fick utvisning... (a)
Typ.. Otillåten trängning eller nåt. :p

När jag kom hem packade jag upp och gick direkt och la mig,
så gryyyymt skönt! :D


Ja, nu orkar jag inte skriva mer.
Idag har det iaf inte hänt nåt speciellt.. :p

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0