HOS AJ

Hola!
Sitter hemma hos AJ, eller snarare ligger, i hennes säng ;)
Haha. Hon håller på att torka disken som hon just har diskat.
Duktig hon! :D
Själv har jag precis gjort klart min översättning till spanskan.
Men med liiiite hjälp av google translate (a) Haha. :p
Men ofta jag orkar översätta allt då?..
Jaja, idag efter skolan åkte jag till Danderyd, och där väntade jag på AJ,
ungefär en kvart, sen kom hon med några från hennes klass. :)
Sen åkte vi hem till Norrtälje, gick och handlade och sedan gick vi till hennes hem,
kokade korv och hade det mys. ;) Vi klämde 5 korvar var. ;) hahahha.
Åh, det är så kul att dryga med henne! :D Vi var sååå roliga inne på ica ;)
Thih! Och nu när vi inte träffas så ofta blir vi ju ännu drygare än vanligt!
Hahaha :p Sköjsigt ^^
Ikväll ska vi typ.. äta? ;) som vanligt :D haha.
Näe, men vi ska plugga lite och så.. :p




Kommentarer
Postat av: Maddis

Fint Emma :D<3

2009-10-08 @ 22:17:51
URL: http://maddisbjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0