@ school

Tjooe!
Jag sitter just nu i biblioteket i skolan. :) Har geografi, men är klar med mitt arbete. Ska bara leta några bilder till Johanna. :)
Har väl inte hänt nåt skoj idag dirket, har orienterat i regnet och det var ju inte så kul direkt. :p Eller, det duggade typ bara. ^^

Haha, men jag kan ju berätta vad jag gjorde igår ;)
Efter att jag suttit flera timmar med spanskan tittade jag en stund på tv och duschade. ^^
På kvällen åkte jag hem till AJ och därifrån gick vi till Linnéa. :) Vi byggde lite på hennes nya hylla/skrivbord, och så fikade vi. :) AJ och jag gick hem till henne igen efter ett tag, och då spanade vi in hennes skolkatalog! :D
Haha, vi gjorde så att vi skulle säga vem som var snyggast i varje klass, haha, roligt roligt! :D ;)
Sen åkte jag hem till mormor vid 10. Tack Eva för skjutsen! :)
Mormor hade gjort det så mysigt så! :D Hihi, min mormor är bäst!
Jag somnade kanske vid 11, jag var jättetrött! :p
Men det var skönt att sova ut, hade ju sovmorgon till 9 med! :D (y)

Men nu ska jag gå och göra nåt vettigare.

ciaaaao!

Kommentarer
Postat av: moster Carina

Hej! kul att läsa din blogg, är det ditt öga? Du verkar ha mycket att plugga, det är tufft och dessa resor! Har vilat upp mig en vecka med mamma och övriga på Azorerna, nu är det bara jobba som gäller fram till jul, men ska på en kryssning till Åland i helgen och fira en 50-åring, låter gammalt va!, men vi brukar ha jättekul, kram och ha´de´.

2009-10-19 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0