pluggarN

Helt sjukt att jag har suttit från typ halv 10 till nu och pluggat.
Visst jag tog en paus nån halvtimme och åt lunch,
och sedan har tagit lite småpauser,
men jag har pluggat fan så mycket mer nu än vad
jag brukar göra i skolan!

Jaja, jag har skrivit typ en och en halv sida fakta om
ett land i Afrika, Eritrea.
Har redovisning nästa vecka, så har ju ett tag
på mig att göra klart.
Men sedan har vi ju 23453456 andra grejer att göra.
Som prov på fredag. Det har jag också pluggat på idag.
Grammatik in my heart!
Hehe.

Nej, nu ska jag chilla lite,
sedan ska jag kanske jobba lite naturkunskap,
annars får det bli att läsa på svenskan!
Eller kanske ska ta och läsa engelsknovellen?
Kanske ska ta och plugga matte, jag menar,
jag har ju faktiskt prov på måndag?
Eller så kan jag ju skriva på min fördjupning om
olika etniska folkslag i Eritrea?

Jaja, vi får se vad det blir.
Jag har ju massa roliga alternativ.

Over and out!

snart sommarlov ju.
kan ju inget annat än längta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0