skoldagen

chacha.
skoldagen var väl helt okej,
började med att jag och Kajsa satte oss i bibblan och
pluggade på ekonomin, sen hade hon bild så då umgicks
jag med Sofie och Danne. :) Sedan hade vi musik,
så då gick vi på den.
Efter lunch hade vi labration och skulle skriva en labrationsrapport
på naturkunskapen. Var ganska enkelt faktiskt, haha.
Efter det hade vi geografi, vi fick då tillbaka våra prov
vi gjorde innan lovet, sedan började vi met ett nytt avsnitt.
Vi fick göra en övning, man skulle kolla upp olika varor i en
butik vart de var gjorda någonstans och lite sånt.
Jag och Frida gick till Ica och kollade upp det,
vi passade även på att handla lite godis. Hehehe.
Efter det hade vi prov i ekonomi och sedan slutade vi.

Nu är jag hemma, ska snart åka iväg på match.
Är... så... taggad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0