MÅNDAG & TISDAG

Phuuuhhuhu.
Jag skrev just klart min text till nästa veckas redovisning
på afrikaarbetet. SÅ GRYMT SKÖNT!
Så kan jag fokusera hela dagen imorgon på
min förrdjupning om olika folkslag i Eritrea.
Måste ju nästan göra klart den senast torsdag,
eftersom jag inte kan jobba något i helgen då jag
ska till Åland på cup med innebandylaget. :)
Visst, jag har ju måndag och tisdag efter skolan
på mig också, men ja. Vill göra klart så mycket som
möjligt så jag slipper oroa mig hela helgen och
njuta istället. :)

Men ja.
Igår kväll var jag och tittade på när mitt lag
spelade en fotbollsmatch mot Östhammar.
Vi vann! :D






Idag i skolan har det varit ganska chill,
hade inget prov eller någon läxa till idag.
Haha, på ekonomin var skolsköterskan
och pratade med vår klass om våra hälsosamtal
vi var på förut, och så fick vi tillbaka en statetisk
på bl.a. vad vårt skelett och inre organ vägde,
och då såg man ju hur mycket av kroppsvikten
som är fett och muskler. Lite skoj information sådär. ;p
Sedan avslutades lektionen med lite massage!
Haha, fett skönt asså! Svecke masserade mig,
och sedan masserade jag honom.
Skönt skönt! :p Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0