Back from Åland and work

Chacha!
Igår åkte jag med Linnéa till Åland. :) Vi bodde i hennes mammas stuga tillsammans med Linnéas mamma och hennes man.

Vi fiskade, rodde och hade det mysigt. :)



När vi skulle sova skulle vi stänga igen dörren och såg att en stor vårtbitare eller gräshoppa eller nåt satt där!!!!! :o SKIIITLÄSKIGT och vi fick båda panik. Meeen efter ett tag fick vi tillslut ut den... ;) Haha. Fan vad rädda vi var.


Idag åt vi frukost och sånt, sen åkte vi hem. Vi köpte mjukglass i Grissel sen moppade vi hem. Jag hann hem till mig, drack ett glas vatten och gick på toa och sen cyklade jag iväg till Hallsta skola för där väntades 3,5 h jobb. Jag räknade alla som gick och åt... Skitkul. Verkligen. ;)

Nu ska jag bara chilla och sen imorgon blir det jobb hela dagen lång typ!

BYYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0