Back in school..

Chacha!
Då var första skoldagen avklarad. Eller det var den redan klockan elva.. Men ändå.

Dagen började ju sådär. För det första gick jag upp mitt i natten (kvart i sju) och för det andra gick bussen sönder efter tre hållplatser... Det fanns ingen buss som kunde komma från Hallsta så de fick skicka en från Norrtälje. Så därför fick vi stå och vänta på bussen i 45 minuter.. Så jag blev typ 40 minuter sen till skolan.. Men det gjorde inte så mycket då klassen inte hade gjort något, hehe.

Vi fick busskort och sedan delade vi in oss i tre grupper och fick vi sitta och hitta på en övning som vi kan göra imorgon, då alla treor, tvåor och ettor ska "umgås".

Vi gjorde inget mer direkt. Jag följde med Kajsa och Frida när Kajsa skulle fixa med sina induviduella val, hehe.

 Efter skolan gick jag och JP ner på stan. Vi tittade lite på mobiler och sen träffa vi på Sofie och då gick vi och köpte glass sen åkte vi hem. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0