back on track..

Chacha,
Nu äntligen är jag hemma från skolan! ;)

Idag började jag med spanska... förstörde hela dagen!!!.. Hehe, närå.. Eller?

Iaf, jag har haft tre engelsklektioner idag. Drygt tycker vissa, kul tyckte jag. ;p Hehe. Sedan har jag även haft företagsekonomi, mattelektion och utbildning i fronter. Skitkul.

Som tuuuurrrrrr var ringde Lisa mig på lunchen och vi pratade någon halvtimme, hade jag inte hört hennes röst hade jag inte pallat med dagen.. Heheee, eller??..

Åh, seriös tjej jag är just nu känner jag.

Men, vi har fått läxor som jag ska fixa, kul ju. Eller inte. Men jag har redan gjort en och börjat med en annan. Ganska kul att läsa företagsekonomikapitel och skriva på spanska. Verkligen. Mina. Favoritämnen.

Annars ikväll ska jag bara göra klart spanskan och jobba lite matte. Sen så blir det nog tv och dator!

PUSS OCH KRAM,
ha ett bra liv medan jag pluggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0