ALLA JULKLAPPAR INHANDLADE!

Chacha! :)
Idag hade jag bara en lektion på två timmar, sedan drog jag och Kajsa in till stora staden Stockholm! Var riktigt mysigt (men kallt) att vandra runt där. Vi fick oss en liten promenad när vi gick från drottninggatan till gamla stan, men när vi skulle vända och gå tillbaka till drottninggatan gick vi först och spanade in marknaden en gata uppåt. Vi fortsatte sedan framåt och kom fram till slottet men kom på andra sidan än vad vi skulle, så vi fick gå till kungsträdgården för att sedan fortsätta upp mot sergels torg.

Haha, någon som hände med där? Knappt att jag gjorde det själv. Men ni behöver inte läsa. Det hade nog inte jag gjort, om jag ska vara ärlig.

Men kan ju berätta att vi shoppade julklappar till både familjen och oss själva! :D Haha.

Mötte även upp AJ för middag på BK. Mums! ;) Hääähä.

Det har iaf varit supermysigt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha nej då snygging :)<3

2010-12-16 @ 22:30:00
URL: http://amandasrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0