MÅNDAG

Halloj!
Idag hade vi jullunch i ekonomi. Alla ettor, tvåor, treor och lärare. Det var mysigt faktiskt. :) Glömde dock kameran hemma och mobilen låg i skåpet så det blev inga bilder från mig, men kommer säkert från andra håll!

Det blev julmat, julmust, julmusik, jullotteri (där jag fick gå upp och dra en lapp och presentera en vinnare, fett pinsamt), visning av "roliga bilder", frågesporter och annan underhållning i form av sång från treornas killar, som var lite smått dragna.

Sedan satte jag mig på en försenad buss. Jag gick till centrum och tittade på uppträdande från Minnah och även andra idoldeltagare; Geir, Linnéa och såklart idolvinnaren Jay. Det var jääääkla kallt men trevligt.

Nu blir det snart middag och efter det tänkte jag ta en varm och skön dusch!

PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0