SEVERAL LETTERS. A WORD.

Och vad har jag gjort idag då?
Jag sov alldeles för länge och satte på tv:n när jag vaknade och tittade på MTV. Sedan har jag tittat på säsong ett av Eva & Adam, hahah så sjukt kul. Nu ska jag titta på Livet är en schlager och ikväll blir det ännu mer chill. Är fortfarande krasslig, så även denna helg blir en vilohelg, med undantag för igår.

PS.
AJ ropade på Bagge igår och visade skylten där det stod "A BAGGE" på med några hjärtan. Han blev glad.
Jag ropade på Daniel och vi kastade ett gosedjur med ett papper på (en kärleksdikt som Frida och AJ skrivit) och han läste den och blev glad.
Vi ropade även på Jihde och visade vår skylt där vi skrivit "JIHDE" på. Han blev också glad.
Hiiiihi jag såg massa keendiZzar. Jag är c00l. Vet att ni är avundsjuka.
Olle var ganska snygg, hihi. Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0