ÄNTLIGEN HELG :D

Hallo! :)
Har faktiskt varit en ganska chill dag idag..
Först hade vi resurstid, så då satte jag mig med Kajsa
 i centralkorridoren och pluggade lite engelska. ;p

Vår första lektion idag var naturkunskap, gryyymt kul asså!..
Ehheh.. Snacka en massa om planeter och sånt shit.

Sedan hade vi lunch i nästan tre timmar, eller iaf vi som har spanska steg 3. ;)
Så jag, JP, Kajsa och några boys satt och pluggade lite engelska,
sen gick alla på tyska, så då vart det bara jag och Kajsa kvar. :)

13.40 hade vi engelskprov.
Gick faktiskt ganska bra.. :)

När det var över skulle vi egentligen ha svenska,
men vår lärare sa att vi kunde få gå hem för provet hade varit så jobbigt,
och det var fredag och blablalbla.. Råskönt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0