ÄNTLIGEN LOV! :D

Wiihoo, nu har jag sportlov! :D Så grymt skönt!

Men iaf.
Idag hade jag först resurstid, så då skrev jag ut min engelskinlämning,
hjälpte Kajsa med hennes och bara chilla. :)
Sedan hade jag naturkunskap, och då skulle vi jobba självständigt
med våra inlämningsuppgifter, så då gick jag och JP till caféterian och
köpte oss lite gott och jag plugga lite.. Strök under saker i mina faktatexter. ;p
Haha, sen var det lunch. På lunchrasten hjälpte jag Kajsa med svenskläxan,
och sen chilla vi typ bara.. :p
På spanskan var det väl inget speciellt som hände, vi lyssna på när de andra redovisade,
och tjaa.. Hade läxförhör :p
Sedan på engelskan fick vi tillbaka provet vi gjorde förut, de gick råbra för mig (y)
Haha, sen så hade "book talk". Vi skulle berätta om vår bok vi läst för halva klassen.
Som tur var blev vi indelade tjejer och tjejer och killar och killar. Skönt de!
Vi tjejer fick börja, och sedan när det var killarnas tur gick vi till bibblan
och "jobbade" med de uppgifter vi fått.
Sedan stod vi bara och chilla utanför klassrummet typ,
snacka om allt och ingenting, grymt kul var det iaf! :D Hahaha.

Men, nu är det iaf lov! :D
Så grymt jävla awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0