bilkörarN

HAHAHA. jag har kört bild idag. för första gången i mitt liv.
det var råkul!

Det var såhär att mamma hade hämtat mig från träningen,
och så skulle vi åka till IP för att hämta min lillebror.
Medan vi satt där och väntade tyckte mamma jag skulle prova på och köra lite med bilen.
Först ville jag inte, men gav med mig.

Det gick väldigt bra (sa mamma iaf) för att vara första gången,
hahahah. Men kul var det iaf! :D
Körde runt där på parkeringen och försökte att inte köra in i snövallarna
och den andra bilen som stod där.

När min bror kom satt jag fortfarande vid ratten,
jag och mamma hade plannerat att lura honom att jag skulle köra hem.

När han kom i i bilen sa mamma att jag skulle köra hem,
och hans reaktion blev:
- VA SKOJAR NI? Aldrig! Vi kommer ju dö!!

Men han satte sig ändå och jag började köra runt
parkeringen för att kunna åka ut..
Men så stannade jag och vi sa att vi hade lurat han. :p

Sedan ville även han prova, och det slutade med att mamma typ skrek:
- TRYCK NER BROMSEN!!

HAHAHA. Det var kul! :D

BTW,
Grattis bror Mattias på namnsdagen! ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Känner mig lite skakig fortfarande faktiskt:)

2010-02-25 @ 18:23:46
Postat av: Inela

Svar: Ja precis! Bara att ha tålamod och låta det växa vidare då haha... :)

2010-02-25 @ 19:22:48
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/
Postat av: Falkruna

Really great site man!!

2011-06-14 @ 10:30:42
URL: http://falkruna.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0