SCHNÖCHÄRNA

... HAHAHAHAHAHAAH på kajsas uttal på snöstjärna!!

ANYWAY
Idaaaaaaag.. Hade jag först matte och sedan engelska.
(läääängtar såååå till engelskprovet imorgon!! FETT PEPP ASSÅ!)

Jaja. Efter det hade vi lunch i två timmar,
eller, iaf jag och Kajsa (och alla andra som har spanska steg 3 med nv)
eftersom vi inte har nån spanska den här veckan. :p
Så vi gick och åt, sedan tränade vi på våra redovisningar!
Ehhhehe, tror jag kan Kajsas lika bra som min egna nu.. ;D
(Sen chickar ju käjsie ut och gör inte redovisningen idag,
men... hennes val (: vet att hon kommer äga när hon väl gör den!)

EHEHEH. "kajsiebilds"
VILKEN SKÖNHET ASSÅ! ;D





nu ska jag plugga engelska.
YEY :D:D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0