ABOUT YESTERDAY

Yääääaah, nu är jag hemma!
Eller har varit det några timmar. ;p
Har legat och slappat framför TV:n,
var grymt trött när jag kom hem. x)
Anyway.. Igår var jag ju som sagt på cup.
Fotsalcup i Väddö.
Första matchen förlorade vi med 1-0,
andra matchen vann vi med 5-0
och sista gruppspelsmatchen vann vi med 1-0.

Kvarten spelades kl. 13.10 och den vann vi på övertid
med 2-1. :D

Men sedan så skulle vår semi spelas
kl. 19.30, så laget åkte hem eller
till vår tränare.
Dock stannade jag kvar och var med mina mates
i Väddö. ;p
Hähä. Var riktigt skoj att umgås med dom! :)

Semin då..
Vi mötte rimbo, och dom låg på som satan!
Jag tycker jag gjorde en riktigt bra match,
men tyvärr förlorade vi på förlängning mot dom.

Var bara att tagga om och spela
om tredjepris direkt efter,
och den matchen vann vi på övertid! ;p
Var riktigt spännande! :D
Men guud så glad jag blev! :D

Efter cupen åkte jag hem till Petra tillsammans
med Lovisa. Vi gjorde väl inte så mycket,
bara chilla och så. Skojskoj! :D



Btw, min tränare är najs.
"Vik inte ner er nu.. För fan vad jag hatar dom!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0