CHIPS OCH DIPP

Hej!
Jag har absolut inget att göra, så tänkte blogga lite. ;)

Vad ska jag skriva då?
Hm, jag vet faktiskt inte..

Kan ju berätta att igår ikväll
när jag och Linn hade ett videosamtal
på msn fick jag väääldens sug efter
chips och dipp! Det var helt sjukt,
kändes nästan som att jag
hade kunnat döda för att få de. ;)
Men eftersom vi ska tjocka idag så
blir det nog chips och dipp, mums! Hihi.
Fast jag inte alls är sugen på det nu..
Men jag blir nog det till kvällen. ;)




Kan ju även ta och berätta
att jag ska vara med 95-orna på deras
cup på söndag.
Är ju inte så jättesugen direkt,
men deras målis är skadad och
jag har ju inget annat för mig.
Plus att samlingen är 08.45,
så då måste jag verkligen upp tidigt,
och det är bra, för då kanske jag
kommer i säng i tid på kvällen, och då kan det
bli lättare att gå upp dagen efter,
vilket underlättar, för då måååste jag upp tidigt,
för skolan börjar.
Yey.

Visst, det ska bli kul att träffa mina klassmates,
men.. Nu måste jag ju börja plugga igen!..

Lovet har varit grymt skönt,
har inte behövt tänka på skolan någonting alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0