cupN

Hejhej!
Cupen idag gick väl helt okej,
3 vinster, 2 förluster och 1 oavgjord.
Men ååh så segt det var att spela!
Asså 95-lagen är så.. obra.
Så segt spel!
Usch, nej det var inte direkt kul faktiskt..

Sen fick jag ju några smällar som vanligt,
varför vill alla bitches sparka o knäa mig hela tiden?! ;o
Haha, men fick ingen smäll mot huvudet iaf,
och det var ju skönt. ;p

Men jag bet ihop o körde vidare,
även om de gjorde ont som fan..

Men i sista matchen gjorde Jenny illa sig
riktigt ordentligt,
så när den var slut o när vi bytit
om körde vi henne till akuten
och sen körde vi vidare till träningen.
Jag tränade dock inte, men va där och tittade.

Jag har ätit middag hos farmor idag,
gott gott! Jag var riktigt hungrig när jag kom dit
så jag åt massor. ;)

För övrigt ogillar jag o AK ica-cupslagen.
BLÄÄ på dom!
Det är jag, AK o lollo, sen är de gamligar o tjejer
från 95-laget.
PLUS att vi bara ska spela på söndagen.
ÅHÅHÅHÅ kul..
Det andra laget är såå mycket bättre fan.. ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0