dagN

Skoldagen började med att jag och JP
gick till la caféteria y
tog en morgonfika tillsammans med lite plugg. :p Mysigt faktiskt!
Borde vi göra varje tisdagsmorgon,
eftersom vi har ingening första timmen! ;)




Annars har det väl inte hänt något speciellt.. :p
Sista timmen hade vi geografi,
och hur mycket jobbade jag då?
Inte speciellt mycket! Haha, kanske typ 10 min eller nåt! :o
Jag och Kajsa satt och titta på facebook istället,
mycket roligare ju! ;)
Shit, att man kan ha så kul åt egentligen ingenting! Hahah.

Efter skolan gick jag, Kajsa o Frida på stan en stund,
trevligt trevligt!
Smalisarna köpte även tre munkar i var,
men jag var inge sugen så det blev inga för mig. ;)


Kommentarer
Postat av: Lars Widmark

tre munkar var*

2010-01-26 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0