EN DAG MED PETRA

Hejhej!
Har inte uppdaterat så bra idag,
men kom precis hem. :p
Tro det eller ej, men jag har faktiskt ett liv också. ;)

Det gick inte vidare bra för laget idag,
men hoppas det går bättre för oss imorgon!

Min vän Petra kom till sporthallen
för att umgås lite med mig.
Vad grymt längesen vi sågs,
så det var kulkul! :)


När fotbollen var färdiglirat gick vi
till ica och köpte kakor och chips! :D (a)
Gott ju! ;)

Kakorna åt vi på vägen till min mormor,
(vi orkade inte gå ända hem till mig
för att vara hemma i nån halvtimme
och sedan vara tvugna att gå hela
vägen tillbaka till centrum!)
och chipsen mumsade vi på i mormors säng
samtidigt som vi tittade på bilder på mig
från när jag var liten. Haha. :)



Mysigt värre asså!
Måste göras om snart igen! :D

Jag har haft riktigt kul idag,
Petra är sååå bra! :D ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0