MIDDAG, FILM O CHATTISSSS

Halloj :)
Gick ner till grannarna Maud & Peter,
för vi var bjudna på tacosmiddag.
Var inte så hungrig, men när jag väl
kände doften av tacos blev jag det. ;)
Haha. :) Men gott var det!

Efter maten satte jag mig o tittade på
Harry Potter och fången från Azkaban.
Tror det är den tredje Harry Potter-filmen? :p
Aja, det var kul att ha nåt att titta på iaf.

Efter den gick jag hem och nu sitter jag här. :p
Håller på o cammar med Johanna B-L i min klass
hahaha ganska kul! :D
Hennes kusin tycker jag är söt! ;)
Men, vem gör inte det lix? :o ;)


Kommentarer
Postat av: Millie

hej du :) hade du en bra nyår igår?

2010-01-02 @ 00:04:02
URL: http://milliea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0