Hemma från Älmstanatta

Chacha!
Kom precis hem. Har varit på Älmstanatta. Men det blev en tidig kväll då jag behöver packa och sova, för imorgon bitti tar jag bussen in till centralen och tar tåg därifrån till Malmö! :D

Men kvällen har varit trevlig. Började med att jag hängde nån timme med brorsan, sedan kom hans kompisar och jag träffade på AK, Marcus och Tony. Träffade även på Sofie och Daniel och sedan Frida och Madelene. :) Så jag umgicks med dom ett tag, sedan träffade jag på Lovisa, Lisa, Kajsa, Emma och Fia så då hängde jag på dom innan jag åkte hem.

Meeeeeen, nu ska jag packa det sista och sedan ska jag nog sova faktiskt, har så ont i huvudet.. "/

MEN jag lär väl höra av mig senare imorgon när jag sitter installerad på tåget eller något. ;)

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0