I väntan på tåget

Chacha! :)
Nu har jag tagit mig in till Sthlm. Jag gick direkt och letade upp från vilket spår mitt tåg skulle gå ifrån, och det tog mindre än fem minuter..... Så jag hade kunnat åkt in med en senare buss... Suck... :p

Aja, nu vet jag till nästa gång! :)

Jag tog en liten promenad i stan för att leta efter något mysigt ställe att äta frukost på, och jag hittade ett litet fik. Så jag sitter i uteserveringen nu. Lite kallt, men kaffet som jag har värmer. Tyckte det var roligare att sitta ute än inne, för då känns det mer... Coolt. ;) Haha.

Nej men jag sitter här och äter min bagel och dricker kaffe och väntar på att klockan ska bli tjugo över elva. ;)

Men ha det så gött, pusssssss på er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är lite mysigt att resa själv ibland eller hur?:)Hälsa Malmöborna, när du kommer fram, från oss alla här hemmma.

2010-07-31 @ 10:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0