MÅNDAG & TISDAG

I måndagskväll åkte jag hem till Linnéa. Vi (tha gäng + Danne) skulle fira henne för att hon har fyllt 17 år. :)

Det blev fika och presentöppning och massa skratt! ;D Skitkul! :)

Men tyvärr har jag inga bilder från det nu, för jag glömde kameran hos Kajsa igår. För igår (tisdag) åkte jag med Linnéa till hennes jobb och gick hem till Kajsa och Lisa och väkte Kajsa där runt halv nio. ;) Haha. "Vad är det som händer?" var Kajsas reaktion. Stackarn.

Anyway, jag spenderade dagen med dom. Vi åkte in till Norrtälje och hade det lite mys, sen åkte vi hem till dom och slingade Lisas hår lite ljusare.

Helt otroligt att hon vågade låta mig hålla på! :o ;) Hahah.

Men sen på kvällen åkte jag hem och gick dirket och la mig när jag kom hem, var helt slut. ;p

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0