SÖNDAG-MÅNDAG-TISDAG

Chacha!
I söndags åkte jag hem till Kajsa och Lisa och tittade på fotboll,
bakade, satte upp tältet och chillade. Tittade även på gamla kort från
när de var små, skitsöta! :D

I måndags åkte vi hem till Frida på eftermiddagen. Lovisa kom också.
Vi tittade på film, åt och badade i poolen. Fast jag och Lisa bada inte då.
Sen drog vi ner till vattnet, satte upp tältet, de kom lite mer folk och det
blev lite mer bad. Sedan satt vi bara och chillade och sen gick vi och la oss.

Vaknade upp i ett varmt tält på tisdagen och hela tisdagen
mådde jag fan inte bra. Sög ju. Somnade en stund i skuggan
när de andra badade och Lovisa åkte hem. Senare på eftermiddagen
åkte Kajsa, Frida och Lisa ring. Jag orkade inte för jag mådde typ sämst,
meeeen de hade nog kul. :)

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0