TORSDAG

Chacha!
Idag åkte jag med Soffan och shoppade ;D Jag köpte två linnen och ett par skor! ;D

Jag har även tittat på match, killarna spelade första slutspelsmatchen och de vann med 3-1!! :D Fredde gjorde första målet! ;)

Efter matchen lekte vi lite med Amanda och sedan åkte vi hem och sa hejdå till malmöfolket som skulle åka vidare hem till sitt hotell. De kommer lämna götet imorgon så vi ses inte på ett tag.

Men iaf, vi åkte hem och åt lite sedan åkte vi och tittade på match igen. Det var en spännande och nervös match. Hallsta gjorde 1-0 i första halvlek..... Och de vann med 1-0! :D Så nu är de vidare i 8-delsfinal!

Otur bara att den var klockan 8 imorgon bitti, så vi ska upp klockan 6.... Yey.

Så därför måste jag sova nu, så bilder från de senaste 2 dagarna kommer senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0