Lektime med Emelie!

Chacha!
Jag har inte gjort mycket alls idag.. Tog en sovmorgon till halv tolv, sedan duschade jag och åt frukost. Men jag har hunnit med att leka lite med min granne (och syssling) Emelie som är 3 år tror jag. Så sjukt gullig unge!! :)

Eftersom jag inte har några leksaker på mitt rum fick jag roa henne med min säng, genom att hon fick hoppa och busa i den. Sedan visade jag några kuddar jag hade, då den ena är barbie och den andra hade nasse på sig. Visade även mitt gosedjur som jag gjorde när jag gick i ettan. Emelie hade även med sig sin Herr Nilsson. Emelie pratar inte alls mycket.. Men sedan hörde jag att hon pep till och rörde på Herr Nilsson (han pratade med mig.) Jag frågade vad han sa då jag inte hörde, och hon berättade det för mig. "Herr Nilsson vill du spelar tarr!"

Alltså, Herr Nilsson ville att jag skulle spela gitarr. Hur gulligt lät inte det då? "Tarr". Åh, så himla sött.

Anyway, jag spelade två barnvisor för dem flera gånger. Idas sommarvisa och Tänk om jag hade en liten apa. :) Sedan ville även Emelie prova på att spela gitarr, lät ju.. bra. ;) Haha. Så söööööt!

Tog en del bilder med cammen, men de får jag ladda upp senare! För nu måste jag åka med bussen till Norrtälje. ;)

PUSSOCHKRAM


Kommentarer
Postat av: Oddkarolina

Excellent site.

2011-02-16 @ 16:53:48
URL: http://oddkarolina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0