trött tjej, jao

Chacha. Nu är jag hemma igen. Är helt slut! ;) Blev inte mycket sömn inatt. Men när vi väl gick och la oss somnade vi på direkten typ. Synd att vi inte gick och la oss lite tidigare ;)

Men imorse blev vi väckte av att jobbtelefonen ringde vid halv åtta, och sedan var det bara att masa sig upp ur sängen, klä på sig och börja jobba. Jag och Jenny fick gå ut på parkeringen och plocka tre påsar fulla med skräp, något lag måste ha tömt sitt skräp där när de städade bussen eller något.... SUCK. Aja, vi har stått i receptionen (gambi) och har inte haft allt för mycket att göra och vid nio åkte brudarna hem. Då kom Camilla och stod där med mig och sen när några lag kom vid 11-12 tiden blev det lite mer jobbigt. Men, vi klarade det bra ändå! Jag fick även glänsa lite med min engelska, hähä. ;)


vårt "sovrum". Det fanns bara två smala gardiner så... vi fick ta lite andra saker vi hade! ;)


datornördar (a) hähä


myyyys :)


badabadabadaaa!


var ju dock sjuuuukt kallt ;p

Nu blir det väl sega i sängen hela dagen med Lisis, fifan vad skönt.
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0