"FRILUFTSDAG"

11.00 - 12.00: Bowling.
12.00 - 19.15: Fest hos Kajsa.

H3h3h3.
Idag på bowlingen var det helt fullt,
så jag och Kajsa spela typ i en kvart?
Haha. Värt!..
Sen så satt vi och kolla på killarna från klassen
när dom lira. Det var ju inte bara folk från vår klass där,
men vi "hängde" ju inte med dom andra dirket. ;p
Det gick inte så superbra för mig idag dock ;p
Haha, hade en strike på pappret.
Milton slog den åt mig.
Haha. Suck! ;p







Efter bowlingen åkte jag hem till Kajsa. :)
Första gången jag var där! Haha, spännande ;)
Men vi har chillat, tittat på gamla bilder från när hon var liten,
ätit nudlar, bakat kladdkaka, tittat på tv, gått ut med hunden,
ätit middag och chillat lite mer tillsammans med Kajsas syster Lisa! ;D


Kommentarer
Postat av: Malin

Älska bowling!!

2010-03-21 @ 01:42:39
URL: http://holabaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0