Just another Monday..

Hua. Jag är helt slut.

Skoldagen på måndagar är jobbig.
Inte nog med att det är måndag,
utan denna dagen har vi sex lektioner
med fem minuters raster mellan.
Lunchen är 35 minuter lång,
och vi slutar tjugo i fem.
Så idag kom jag hem tio i sju.
Grymt ovärt!!

När jag kom hem åt jag middag,
sedan kokade jag te och la mig
i soffan och tittade på tv.

Nu ska jag snart plugga lite spanska
innan jag ska sova. Har sjukt ont i huvudet och halsen..

Suck.

Men annars så.
Annars är allt great!
:)

Var hos skolsyster idag också kom jag på nu.
På sån där hälsokoll eller vad det nu heter.
Vi gick igenom pappret jag svarat på förut
om min livsstil typ.
Hon tyckte det såg väldigt bra ut,
så det var ju.. bra.
Mätte mig, vägde mig och mätte skelettet
vid handlederna och knäna.
Sen så var jag done! ;p

bild från en trevlig kväll med Beatrice ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jaa det vore skitgott! ;)

2010-03-30 @ 02:27:28
URL: http://holabaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0