NU är det helg ;)

Ppfft. ÅÅÅÅÅÅH. Suck asså. Shit vad det kan krångla ibland!
Skulle skicka in mitt arbete till min lärare idag i skolan, men eftersom jag inte hade word på min dator hemma skrev jag i ett annat program. Det brukar gå bra att öppna i skolan, och de gjorde det nu med, förutom att bilderna funkade inte. Så försökte jag lägga in bilderna i skolan, men det funkade tydligen inte, och så försökte jag igen, men det gick verkligen inte. Kom på att det program jag skrev arbetet i hemma inte funkar korrekt i skolan datorer, så.. Tänkte att jag skickar in när jag kommer hem.
MEEEEEN när jag skulle öppna dokumentet på familjens dator (som har word) funka det inte. Det blev bara som fyrkantiga tecken typ. Åh vad panik jag fick! Meeeen, så installerade jag word på min dator (eller pappa gjorde, TACK!) och då funka det :) Haha. Så nu har jag skickat in till läraren och det känns skiiiitskönt! ;D
Haha, nu ska jag duscha, hann inte det eftersom vi har idrott sista på fredagar nu, och så hinner jag inte duscha om jag vill hinna med bussen.. Har inte hunnit duscha än för när jag kom hem åt jag middag och sedan fixa jag med mitt arbete... Haha, suck.. ;p

En bra sak idag var väl att solen sken! :) NAJS (y)
Haha, fast har ju inte kunnat njuta av den direkt
eftersom jag har varit inne i skolan hela dagen..
Men busseresan hem var ju mysig ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0