NU BLIR HON GLAD (linnea asså)

Chacha! :D
Idag började vårt nya schema..
Är faktiskt sämre än vårt förra, så det var ju inte kul..
Men men, vad kan man göra?
En bra sak var att vi har idrott på fredag istället för måndagar,
och det är najs, för jag brukar nästan alltid bli lite halvskadad
på matcher/cuper på helgen, vilket gör att jag inte alltid kan vara med på idrotten.
Men, nu har jag ju hela veckan på mig att "läka"! ;D Haha.

Efter skolan gick jag med Kajsa och Frida på stan,
Kajsa skulle ta ännu ett hål i örat. ;D
När hon gjort det gick vi och solade solarum!
Eller jag solade inte, skulle se ut som en räka efter! ;)
Haha, men Kajsa och Frida gjorde. Jag gick med Kajsa in i ett rum
och var med henne, och så var Frida i ett annat. :)

Jag hoppas det är middag snaaart! :o Haha,
är ashungrig! Blev inte mycket till lunch idag då det var fisk..


Kommentarer
Postat av: rraaaaaawwwwwrrr!!11!!!111!!!1!11133777

:)

2010-03-12 @ 09:18:11
Postat av: Theorebekka

Perfect work!

2011-09-14 @ 11:38:14
URL: http://theorebekka.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0