ÅH ONSDAG

Chacha bloggen!
Sorry, har ju varit lite off den senaste dagen, men det är så fint väder så jag har haft annat för mig än att sitta vid datorn! ;D

Haha, men nu så!

Idag hade jag temadag, vi skulle alltså fortsätta jobba med vårt tema. Jag, Kajsa och Frida jobbade på, vi sökte priser och räknade ut ungefär hur mycket vi skulle köpa in för samt ungefär hur mycket vi skulle sälja för. Efter lunch tog vi en liten paus och gick och köpte glass! Vi köpte alla en varsin twister, mums mums!


"Pausen" blev tyvärr längre än vad vi tänkt (vi fortsatte aldrig plugga, hehe) och satte och en stund mot skolans byggnad och stekte i solen. FYFAN VAD VARMT! Shit asså, vi svettades ihjäl typ! :p Haha.

Efter det åkte Frida hem och jag och Kajsa tänkte fortsätta jobba lite. Vi kollade upp ungefär hur många ungdomar det bodde i Norrtälje kommun och sen räknade vi ut att vi låg rimligt till med hur många skor vi kommer sälja. Men datorn laggade ihop hela tiden så vi bytte till en dator i biblioteket, men där loggade vi först in på facebook och där hade någon skrivit att den skulle ut och äta pizza. Blev vi grymt sugna på pizza då? Ja. Haha, såå... Vi stängde ner och gick och hämtade våra saker innan vi drog iväg till en pizzeria och åt varsin barnpizza! Mums mums :D Hahah. Fett nice att sitta ute i det varma vädret (vi satt i skuggan, men det var ändå grymt varmt) och äta en grymt god pizza. Och sällskapet kan jag ju inte klaga på heller! ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0