FREDAG

Tjooo!
Jag är sjukt trött så ska inte skriva mycket alls idag. ;)
Haha, men jag har gått i skolan och sen så har jag ätit kinamat med mina mates Kajsa, Frida och Lisa. ;) Jag, Kajsa och Lisa gick även runt i Norrtälje efter det, för det var typ marknadsafton eller något. Vi träffade på Lovisa & Co med, trevligt trevligt! :) Jag fick även se hur Lovisa bor hos sin far, nice shit! ;)

Njut av dessa vackra bilder! ;)

Kajsa och Frida när vi käka på kina


jag och Lisa ;)


maaaat


haha Lisa är snygg


E&L är snyyyyyggga


"typ såhär kort!"


kajsa och lovisa är snygga


Julia & Kajsa. ;) haha, Kajsa, gaaaalet smexig pose!
(btw, det är en av tvillingarna Kallur i bakgrunden, fett med status!!)


lovisa lirar trummor ;) fett duktig var hon!


paketöppning



Kajsas present ;)


Lisas ;) Hon fick en liten bok som jag skrivit/klistrat in lite saker i

Kommentarer
Postat av: lovisa

<3

2010-05-30 @ 11:39:53
Postat av: moa

hej hur är det med mig :D

fin blogg :D

2010-05-30 @ 11:52:25
URL: http://woonies.blogg.se/
Postat av: lucke

Tjenare, allt bra med mig? :)

2010-05-30 @ 12:09:35
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0