FREDAG!

Chacha :D
Åh, äntligen fredag!! :) Hur skönt som helst alltså!

Idag hade jag nationellt prov i matte a (del 2) och det gick väl helt okej tror jag. Haha. Efter det hade jag lunch i typ 2,5 timmar för det blev ingen spanska.. Så jag, Frida, Kajsa och Aleksi chillade i solskenet på en filt ute på gräsmattan utanför skolan. :)

Sedan skulle vi ha engelska, och då tittade vi på The Lion King. Haha, skönt att chilla lite. Men såklart kommer vi få uppgifter till den, men ändå!

Sedan var det idrott och då gick vi upp till spåret och gick det en stund till vi kom till en äng där vi köre frisbeegolf. Haha, det flög frisbees överallt! ;)

När jag kom hem gjorde jag knäövningar och sedan åt jag middag. God middag idag! :D




Kommentarer
Postat av: Mamma

God middag blir det väl alltid när jag "lagar" maten:)

2010-05-21 @ 20:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0