LÖRDAG

Chacha!
Idag vaknade jag upp hemma hos Kajsa,
och när klockan ringde vid nio gick vi upp
och åt frukost. Efter det klädde vi på oss och sånt
och sedan åkte vi till Väddö för att spela fotboll.
Jag var inlånad till Väddö för de behövde en målvakt. :)
Var kul att spela igen men det var riiiktigt varmt ute på plan!
Solen har skinit hela dagen och det var varit jättenice, men
jobbigt att spela. :p Efter matchen blev jag dålig, alltså
fick jätteont i huvet och blev helt slut,
tror jag hade vätskebrist eller solsting eller nåt sånt.
Men nu har jag vilat upp mig, tagit migräntablett, ätit och druckit,
så nu mår jag bättre! :) Men är fortfarnade helt slut,
så ikväll blire nog bara titta på film och sooova tidigt.

ADIOOOOS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0