Skoj..

Idag lagga min dator sönder och nu går den inte att starta.
Fantastiskt roligt med tanke på att hela mitt afrikaarbete
finns där och det är typ klart!! (y) AWESOME.
Fan, Gud hatar mig idag. Jävla skit.

Men som tur var hade jag skickat arbetet till mig själv
förra veckan, så jag hade ju ändå den mesta faktan där.
Idag har jag bara fått skrivit allt annat, syfte, metod
och slutsats. Men nu är jag typ klar, men det känns ändå
som att det på min dator är bättre. Men men, shit happens..
Hehehe.

Snart seriepremiär också!
Inte allt för taggad med tanke på att min dator är död.´
(haha, vilken datornörd jag är.. men det är ju lite jobbigt
när allt som fanns på datorn kommer att försvinna..)
AJA, ska tagga i bilen med musik och sen så! :D

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0